Mende bateko historia duen Laballe markak Mitorekin elkarlanean landu zuen bere markaren eta produktuen ikuspegia eraldatzeko erronka, bai Armagnac eta bai ardoen gaman, helburu nagusia edari bakoitzaren nortasuna zaindu eta berrikuntza sustatzea izan zelarik.
Armagnac Vital: lehen Armagnac-ak alkimistek laster-elikagai medizinal gisa pentsatu zituzten. Landare eta fruta medizinalekin nahastu edo murgiltzen zirenean, hainbat gaixotasun sendatzeko eta are “pertsona hil bat berpizteko” gai direla zioten. “Bizitzaren ura” izenez ere ezaguna, garai ilunetako Frantzian, Armagnac eskualdean sortu zen edari klasikoa da. Bere lehen aipamena 1310ean gertatu zen, non Vital Dufour maisuak, Eusako prioreak, Aygue Ardente honen 40 biletateak latinez goraipatu zituen. Mahatsaz egindako distiratsua eta ezana, ez ditu upel barruan zahartu; zukuz garbia da eta, bere esanetan, “ardimena garbitzen” du neurriz hartzen denean, “malkoak geldotzen” ditu, edo “ahotsa askatzen” eta “beldurgarriak ausartzen” ditu. Edari terapeutiko gisa kontsideratua izan zen eta botikariek saldu zuten aspaldi.